AktuelnoVijesti iz BiH

Poslovni imenik i njegova važnost u poslovnoj komunikaciji

Poslovni imenik je poput internetske verzije nama poznatih i nekada printanih knjiga sa oglasima i kontakt podacima tkz žute stranice.

Svaki poslovni imenik sadrži indeks kompanija poređanih po redu i prema djelatnostima sa svim kontakt podacima Vase firme ili dodatno i prezentacijomu vidu galerije slika ili video forme. Pojedinačni unosi se tada često povezuju na web stranicu odgovarajuće kompanije.

Poslovni imenik pomaže korisnicima inteneta da traže firme, usluge ili proizvode u svom području na ciljaniji način.

Prema agenciji za statistiku Bosne i Hercegovine od svih korisnika interneta 70% osoba traži robu ili usluge putem interneta, sto je evropski prosjek. Zato je jako važno biti na poslovnim imenicima i internetu generalno.

Dok na zapadu a i na istoku u razvijenim drzavama 90% firmi se upisuju na poslovne imenike, u nas je to na žalost ispod 1% i time iako gradžani traže robu i usluge preko interneta, te iste firme ne mogu naći jer nisu upisani na poslovni imenik ili nemaju ikakav vid online prezentacije a poslovni imenici su broj 1 u svijetu za prezentaciju bilo koje firme.


Na žalost vecina poslovnih subjekata nije zastupljena uopste ili nedovoljno ili se ne brendira i time je nepoznanica korisnicima interneta koji traže robu da kupe direktno ili putem online shop-a ili kontakt podatke firme koje čine usluge, ljekari, stomatolozi, butici, prodavnice, administraciju bilo koje vrste i slično.

Zašto su upisi u poslovne imenike važni za vasu firmu kao i internet korisnike?

Povećanje rangiranja vase web stranice

Svaki pametan vlasnik poduzeća zna koliko je važno imati web stranicu posvećenu dopiranju do svojih kupaca. Iz tog razloga ukoliko niste clan poslovnog imenika, trebali biste razmotriti uvrštavanje vašeg poslovanja u online imenik. Ovo se općenito smatra jednim od najlakših načina za izgradnju povratnih veza Prodavac -kupac. Na taj način ćete moći usmjeriti više prometa na svoju web stranicu, a da ne spominjemo da tražilice obično podižu rangiranje stranica koje su navedene u poslovnim imenicima.

Obavještavanje kupaca o novim popustima

S vremena na vrijeme, možda ćete biti u iskušenju da svojim klijentima date ekskluzivnu ponudu kako biste izazvali njihovo interesovanje i povećali lojalnost njihovoj marki. Međutim, to ne možete učiniti ako vaše poslovanje ne dobiva potrebnu izloženost. Neki vlasnici poduzeća pribjegavaju platformama društvenih medija kako bi obavijestili kupce da nude popuste, ali to možda neće funkcionirati ako njihove stranice ne ostvaruju visoku stopu angažmana. Stručnjaci za poslovne imenike na https://lokal.ba objašnjavaju da online oglasi mogu pomoći da informišete više ljudi o vašim najnovijim ponudama. Ovo će vam, na kraju krajeva, omogućiti da privučete više kupaca i smanjite novac koji trošite na sofisticirane marketinške kampanje koje vam ne donose uvijek rezultate kojima se nadate.

Recenzije

Otkako je internet postao velik prije dvije decenije, ljudi ga koriste kako bi stekli uvid u brendove koji ih zanimaju. To je dovelo do stvaranja malih zajednica s ciljem objavljivanja recenzija i pomoći potrošačima da saznaju jesu li neke usluge i proizvodi vrijedan ulaganja. Stručnjaci su također istakli da oko 90% potrošača čita online recenzije prije bilo kakve kupovine. To znači da ako vaše poslovanje ne dobije recenzije, nećete moći privući pažnju potencijalnih klijenata bez obzira na kvalitetu usluge ili proizvoda koje nudite. To je razlog zašto biste trebali investirati u popise online imenika; oni stvaraju recenzije na osnovu mišljenja kupaca, dajući vašem preduzeću prosječnu ocjenu, obično od 5.

Kada potencijalni potencijalni kupci vide dobre recenzije, bit će skloniji vjerovati da je vaše poslovanje legitimno i vrijedno.

Ostvarivanje više profita

Da biste mogli uspostaviti smislene veze s utjecajnim partnerima i unaprijediti svoje poslovanje, morate imati dovoljno resursa da podržite svoje planove. Povećanje profita vaše kompanije je indirektan rezultat korištenja popisa u imeniku. Vidite, kako online imenici pomažu većem broju klijenata da otkriju vaš brend, povećaju stopu vašeg angažmana na društvenim mrežama i generiraju recenzije ili vaše poslovanje, primijetit ćete da lako ostvarujete veći profit nakon nekoliko mjeseci korištenja ovih web stranica.

Poslovni imenici nisu samo čvorišta koja povezuju kompanije i kupce. Oni su jedan od najmoćnijih marketinških i alata za proširenje koje vlasnici preduzeća imaju na raspolaganju. Bez obzira na vašu nišu, moći ćete proširiti bazu kupaca, vise kupaca ce prepoznavati vase proizvode i usluge i ostvariti više prihoda korištenjem ovih fantastičnih web stranica. Dakle, nemojte se ustručavati da iskoristite poslovne imenike ako želite da podignete svoju kompaniju na nove visine.

Prikaži više

Povezani članci

Back to top button