Alma Ras otvorila prvi Manners butik
Kompanija Alma Ras je, u saradnji s partnerskom kompanijom Mamče, 1.februara u Titovoj 32 u Sarajevu, otvorila prvi butik finog muškog rublja i spavaćeg programa, Manners. Na ovaj način Manners je bliži muškarcima 21. stoljeća, koji prepoznaju udobnost i uspješno se nadmeću sa dinamičnim vremenom i prilagođavaju okruženju. Iako dizajniran prema posljednjim modnim standardima, Manners ipak ni na trenutak nije žrtvovao prepoznatljivu udobnost svih linija Alme Ras,
–„Manners nije nastao slučajno. U ovaj brend smo uložili svo do danas prikupljeno znanje i umijeće u ovom poslu i kao rezultat pomnog istraživanja tržišta, bosanskohercegovačkog, jednako kao i regionalnog“ rekao je, otvarajući Manners butik, direktor prodaje i marketinga Rasim Memagić i pojasnio motive otvaranja ovakvog butika:
– „U Mannersu smo objedinili iskustva koja smo godinama sticali radeći za renomirane i svjetske brendove, poput Dolce&Gabbana. Brend je odmah stekao svoje kupce, jer smo ponudili kvalitet svjetskih marki za prihvatljivu cijenu. Stoga je logičan slijedeći korak bilo otvaranje butika koji će objediniti cijelu ponudu iz ove linije, ali i omogućiti muškarcima, koji u pravilu preferiraju one-stop kupovinu, da na jednom mjestu pronađu sve što im treba.“
Vrhunsko Manners rublje, muške capry i pidžame dugih nogavica, majice, muške bermude i udobni Manners ogrtači sa kapuljačom samo su dio asortimana prvog Manners butika.Pored rublja već prepoznatljivog domaćeg Manners branda, muškarci će moći pronaći rublje i modne dodatke kvalitetnih stranih brandova, te neophodni asesoar koji zaokružuje ponudu.
_____________________________________________________________________________________________________________
Kompanija “ALMA-RAS” d.o.o. Olovo osnovana je na Dan žena, 1998. godine. Izgrađena je na temelju porodične tradicije, bogatog dugogodišnjeg iskustva i jasne vizije razvoja kvalitetnog domaćeg brenda. Vođeni idejom kako ne bi samo žene trebale biti privilegovane u kreiranju rublja, posebnu pažnju posvećujemo muškarcima i predstavljamo novi bh. brend – MANNERS. Naša vizija novog brenda predstavlja muškarca 21. vijeka, u stalnom pokretu, koji se lako može prepoznati po tome što je uvijek u nekoj žurbi i nadmetanju s vremenom. Komunikativan je i naklonjen putovanjima, te tako teži i novim standardima rublja i spavaćeg programa.Naša zadana „misija“ je kupcima pružiti visok nivo vrijednosti za uloženi novac kroz kvalitetni domaći proizvod te visok nivo usluge i zadovoljstva kupovine, kao i pomno izabrani asortiman koji će biti lako dostupan na tržištu. Vizija je stvoriti snažan domaći brend koji će biti prvi izbor pri kupovini muškog rublja, a kompaniji pružiti mogućnost progresa i izlaska na strana tržišta.
____________________________________________________________________________________________________________