Senad Hadžifejzović se priključio kampanji “Izaberite život, pobijedite stid, uradite PAPA test”
Institut za zdravlje i sigurnost hrane Zenica tokom cijele godine, u okviru svojih redovnih aktivnosti, provodi kampanju edukacije i prevencije karcinoma grlića maternice, pod univerzalnim sloganom – IZABERI ŽIVOT – POBIJEDI STID – URADI PAPA TEST.
Cilj ovih aktivnosti je da se još jednom apeluje na žensku populaciju da razmišljaju o svom reproduktivnom zdravlju, te u toku godine odvoje dan kada će posjetiti svog ljekara i uraditi kontrolni ginekološki pregled sa PAPA testom.
Nakon što su kampanju svojim učešćem podržale glumice Bosanskog narodnog pozorišta Zenica Faketa Salihbegović Avdagić, Snežana Vidović i Sabina Kulenović, početkom ove godine promotivni video u kampanji INZ-a snimila je regionalno popularna pjevačica Jelena Tomašević.
Da je kampanja prihvaćena među poznatim osobama iz javnog života, pokazuje i primjer najpopularnijeg novinarskog imena u BiH, Senada Hadžifejzovića, koji je s radošću i velikim zanimanjem prihvatio naš poziv da upravo on bude sljedeća osoba koja će skrenuti pažnju javnosti na potrebu redovne kontrole radi očuvanja zdravlja.
– Zadovoljstvo mi je da podržim akciju Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica. Siguran sam da je i obaveza poznatih glumaca, pjevača, da pomogne ovakve javne kampanje za dobro svih građana, a posebno naših majki, sestara, supruga, rekao je popularni “HadžiFace” tokom razgovara sa timom Instituta za zdravlje i sigurnost hrane o značaju i realizaciji ove akcije.
U narednom periodu Institut će pozvati, te uključiti još nekoliko poznatih i javnih ličnosti BiH i regiona u ovu akciju, u namjeri da naša zdravstvena poruka dođe do što većeg broja osoba. Zato vas još jednom pozivamo da najozbiljnije prihvatite ovu poruku, te poslušate savjete stručnjaka. Ne zaboravite – Izaberite život, pobijedite stid, uradite PAPA test.