Općenito

Počelo bušenje tunela Karaula sa olovske strane

10351659_570294896408356_1678368916677781400_nNa prevoju Karaula na magistralnom putu Sarajevo-Tuzla 13.avgusta započeli su radovi na bušenju tunela Karaula, dugog 902 metara sa pristupnim saobraćajnicama. Realizacija ovog projekta vrijednog 24 miliona KM, krajem 2015-te godine, rezultirat će skraćivanjem ove zahtjevne dionice i većom sigurnošću učesnika u saobraćaju.
Prve minske eksplozije na vratima tunela Karaula, u podnožju istoimenog prevoja između Olova i Kladnja, označile su danas početak radova na izgradnji najzahtjevnijeg saobraćajnog objekta na magistralnom putu Sarajevo-Tuzla. Izgradnjom tunela Karaula, kažu nadležni i po visini i po dužini skraćuje se ova putna dionica i krajem 2015-te godine omogučit će brže i bezbjednije saobraćanje preko jednog od najtežih planinskih prevoja u BiH.
Enver BIjedić Ministar za promet i komunikacije u Vladi Federacije,
– Magistralni put koji vodi od Tuzle do Sarajeva , koji je inače najgori u Federaciji, spustit će ga za nekih 200 m nadmorske visine i skratit će se za nekoliko km put. Osim ovoga tunela tu su predviđena još četiri mosta-tzv četiri vijadukta koji će biti ukupne dužine negdje oko 5 i po km. Sam tunel je dugačak 902 metra.

Enver Bijedić
Enver Bijedić
Filip Vujeva direktor JP Ceste Federacije BiH,
-Košta 24 miliona maraka, izvođač na ovom projektu je firma „Strabag“ sa domaćim pod-izvođačima. Tu je uglavnom angažirana sve domaća i ljudska i strojna operativa,ističe Vujeva.
Projekat je u svim segmentima posebno značajan za općine Olovo i Kladanj i njegova realizacija putovanje između ova dva grada skratit će na svega 10-ak minuta vožnje.
Đemal Memagić Načelnik općine Olovo,
-Jednostavno skraćivanje puta i ove naše patnje koja je bila godinama na prevoju Karaula,pored toga omogućit će brže i lakše kretanje i povezanost sa Tuzlanskim kantonom,što će uveliko pomoći i našoj općini u svakom smislu kaže načelnik Memagić.
Jusuf Čavkunović Načelnik općine Kladanj,
-Ova moderna putna komunikacija je od višestrukog značaja i za Kladanj i Olovo jer im je u jednom momentu prijetio ostatak u tzv.slijepom crijevu .Privredni i turistički razvoj, sasvim izvjesno izgledat će drugačije,ističe Čavkunović.
Izgradnjom ovog tunela, pristupnih saobraćajnica i tzv treće trake, prevoj Karaula prestat će biti prepreka na magistralnom putu koji povezuje, ne samo dva grada Olovo i Kladanj već i tri kantona Sarajevski-Zeničko Dobojski i Tuzlanski.

Prikaži više

Povezani članci

Pogledajte također
Close
Back to top button